Canals d'accés als serveis

Els canals d'accés als serveis de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat són:

Accés electrònic a través d'Internet: 
- Seu Cornellà de Llobregat (https://seu.cornella.cat)
- Carpeta Ciutadana (requereix certificat digital) (https://aoc.aj-cornella.org/CarpetaCiutadana/ Nova finestra)
- A prop teu (https://www.apropteucornella.cat Nova finestra)
- Formulari de contacte (Consultes i suggeriments Nova finestra)

Atenció presencial a les oficines de l'Ajuntament:
Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC)
Plaça de l'Esglèsia, 1, (08940). Cornellà de Llobregat
Horari:
 - Dilluns a divendres:
    - matins de 8:30 a 14:30 hores (hivern). 
    - matins de 8:30 a 13:30 hores (estiu). 
    - tardes de 16:30 a 19:00 hores (atenció només amb cita prèvia Nova finestra).

Atenció telefònica:
A través del telèfon: 93 377 02 12.

Correu electrònic:
A l'adreça: apropteuonline@aj-cornella.cat

E-Factura

E-Factura

Dret d'accés a la informació;

Dret d'accés a la informació

Carpeta Ciutadana

Espai personalitzat de consulta del ciutadà de les seves dades, expedients, tràmits, ... (requereix certificat digital)

Carpeta Ciutadana

Consultes i suggeriments
Sol·licita informació, formula queixes, suggeriments, incidències ...

Consultes i Suggeriments

Registre electrònic
Presentació on-line d'una  Instància Genèrica en el Registre d'entrada (requereix certificat digital)

Registre electrònic

Catàleg de Tràmits
Accediu al portal de tràmits de l'Ajuntament

Catàleg de Tràmits